A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keskin Milán Mehmet
További közreműködők: Malaczkov Szilvia Anna
Som-Péntek Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56443
005 20240920084447.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Keskin Milán Mehmet 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia hatása a marketingre  |c Keskin Milán Mehmet  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a mesterséges intelligenciának milyen hatása van a marketing területére. A szakdolgozat során bemutatom röviden a marketinget, valamint a mesterséges intelligenciát is, a ChatGPT fejlődését, végezetül pedig azt, hogy a marketingben jelenleg milyen területeken használják a mesterséges intelligenciát, valamint milyen jövője van a marketingnek. A szakdolgozat második felében az empirikus kutatásomat mutatom be, kérdőíves megkérdezés, valamint egy mélyinterjú alapján. 
695 |a 21. század 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a mesterséges intelligencia 
700 1 |a Malaczkov Szilvia Anna  |e ths 
700 1 |a Som-Péntek Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443/1/Szakdolgozat_MestersegesIntelligenciaMarketing.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443/2/Nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443/3/Keskin%20Mil%C3%A1n%20bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lata.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443/4/Keskin%20Milan%20kulso%20biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés