Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
Saved in:
| Main Author: | Bugyi Ágota |
|---|---|
| Other Authors: |
Bácsalmási Mariann
Kovács Dr. Ildikó |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | digitális marketing fogyasztói igények fogyasztói magatartás kozmetikai cikkek online értékesítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56474 |
Similar Items
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra
: Halász Dóra Alexandra
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A gasztronómia, mint turisztikai vonzerő, magyar és belga termékek példája alapján
: Besenyő Soma
: Besenyő Soma
Online tréningek vizsgálata az IIR Magyarország Kft. példája alapján
: Csontos Petra
: Csontos Petra
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
Az online visszajelzések fontossága a kommunikáció és a marketing tükrében a Plus Minus Media Group példáján keresztül
: Mézes Anita Nikolett
: Mézes Anita Nikolett
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A rendezvényszervezés gyakorlata a Touché Event Kft. példája alapján
: Huj Réka
: Huj Réka
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
A hazai gyógyidegenforgalom fejlesztési hatása Harkány példája alapján
: Gitta Nikolett
: Gitta Nikolett
Sikervállalkozás bemutatása a Mohonk Mountain House példája alapján
: Sári Tibor
: Sári Tibor
Amerikai nyári diákmunka a Camp Michigania példája alapján
: Gregs Noémi
: Gregs Noémi
A konferenciaturizmus helyzete a Weco Congress példája alapján
: Halasi Nikolett
: Halasi Nikolett
Ösztönzésmenedzsment a gyakornokok esetében - a cargo-partner Kft. példája alapján
: Üveges Ágnes Regina
: Üveges Ágnes Regina
Környezetbarát termékek értékesítési sajátosságai egy ökobolt tevékenysége és fogyasztói szokások elemzése alapján
: Forgony Anna
: Forgony Anna
Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra
: Körmendi Dóra
: Körmendi Dóra
A nemzetközi utazásszervezés bemutatása az OTP Travel példája alapján
: Kántor Nelli
: Kántor Nelli
Az elektronikai értéklánc jellemzői, átalakulása az Apple példája alapján
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Ázsiai szubkultúrával kapcsolatos termékek fogyasztói szokása Magyarországon
: Angyal Nikolett Virág
: Angyal Nikolett Virág
A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
Adatvédelem szerepe az online fogyasztói magatartásban
: Nagy Renáta Nikolett
: Nagy Renáta Nikolett
A Minta Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Bugyi Regina
: Bugyi Regina
Karácsonyi vállalati ünnepség szervezése és lebonyolítása a Confhotel példája alapján
: Mayer Alexa
: Mayer Alexa
Sales és szobafoglalási szokások az Aquaworld Resort Budapest példája alapján
: Mihályi Petra Anna
: Mihályi Petra Anna
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
A magyar hidrogéngazdaság lehetőségei Németország, Norvégia, és Japán példája alapján
: Gyimesi Levente
: Gyimesi Levente
A könyvvizsgálati munka tervezése és végrehajtása egy vállalkozás példája alapján
: Nagy Erika
: Nagy Erika
www.csakatolnamegyei.hu - Tolna megyei helyi termékek, kézműves termékek online értékesítési lehetőségének vizsgálata
: Dorn Ernő
: Dorn Ernő
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A fogyasztói magatartás sajátosságai a laktózmentes termékek körében
: Izsáki Zoltán
: Izsáki Zoltán
Similar Items
-
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti -
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika -
Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja
: Halász Dóra Alexandra -
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita -
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia