A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Éger Norbert
További közreműködők: Dr. Horváth Attila
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatvédelem
adatvédelem jogi szabályozás
e-business
e-marketing - elektronikus marketing
GDPR (General Data Protection Regulation)
marketing
weboldal
weboldal tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56484
Leíró adatok
Kivonat:Az online jelenlét kulcsfontosságú a vállalkozások számára, hiszen a célpiacukat az online felületen tudják a leghatékonyabban megszólítani. Az online jelenlét alapja pedig a weboldal. A modern, technológiai alapú világban a vállalkozások számára a weboldal stratégiai fontosságú eszköz. Ez az eszköz azonban a legtöbbször nem a maximális hatásfokán üzemel. Számos tényezőtől függ, hogy az adott célpiac számára mitől működik jól egy weboldal. A kutatásom célja az volt, hogy létrehozzak egy strukturált listát a weboldalmarketing meghatározó elemeiről és ezen elemek belső tartalmairól, melyek együttesen képesek maximalizálni egy weboldal hatékonyságát. A primer kutatásomat kvalitatív módszerekkel végeztem, melyek alkalmasak mélységi adatok gyűjtésére és elemzésére. A UX kutatásokhoz hasonló megfigyeléseket és a megfigyelésekkel párhuzamosan végezett mélyinterjúkat készítettem. A diplomadolgozatom két nagyobb tartalmi egységre bontható. Az első nagy tartalmi egység a vállalkozásom makro, mikro és belső elemzéseit foglalja össze. Minden részhez javaslatok kerültek megfogalmazásra. A második nagyobb tartalmi egység a tizenkét pontos weboldalmarketing lista részletes kifejtését tartalmazza.