Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kalmár Dalma
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Töreki-Bak Sarolta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Alpro
Danone
e-kereskedelem
point of sales
trade marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56500
Leíró adatok
Kivonat:A trade marketing szakma létezése a mindennapokban kevesek számára ismert, ámhatása gyakran érezhető, akár tudat alatt is, köszönhetően a trademarketing- és e-kereskedelmi menedzserek által végzett tevékenységeknek. Az offline és online trade marketing eszközökszámtalan impulzust válthatnak ki belőlünk a mindennapokban, ugyanis találkozhatunk velük másodlagos kihelyezések, displayek,különféle apróbb vásárlásösztönző eszközökformájában a szupermarketekben vagy az online áruházakbanmegjelenő bannerek,pop-up hirdetések, promóciók révén. Bár a vásárlók gyakran nem veszik észre ezeket a trade marketingeszközöket, jelentős hatással vannak gondolkodásukra és fogyasztói viselkedésükre. Az emberek körébenmegfigyelhető folyamatosan változó étkezési szokások következtébenkiemelkedő fontosságú voltszámomra diplomamunkámban egy olyan példát választani, amely megmutatja a trade marketingszakmának a társadalomra és a vásárlási attitűdre gyakorolthatását. Ezért esett a választásom az Alpro-ra,a Danone egyik legdinamikusabban fejlődő éslegsokszínűbbmárkájára.