Az eladáshelyi értékesítésösztönző tevékenységek az offline és online térben a Danone Alpro márkáján szemléltetve
Saved in:
Main Author: | Kalmár Dalma |
---|---|
Other Authors: |
Totth Dr. Gedeon
Töreki-Bak Sarolta |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Alpro Danone e-kereskedelem point of sales trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56500 |
Similar Items
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma
: Kalmár Dalma
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Az eladáshelyi reklám szerepe a kereskedelemben
: Lajti Levente
: Lajti Levente
Az ellátási lánc hatékonyságának bemutatása az Alpro példáján keresztül
: Becker Barbara
: Becker Barbara
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
PARADOX, divatmárka az online térben
: Ruppl Krisztina
: Ruppl Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
Sorozatgyilkosok médiareprezentációja az online térben
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Márkaismertségből vásárlás - Az eladáshelyi kommunikáció szerepe az integrált kommunikációban
: Papp András
: Papp András
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Csapatépítő rendezvények vizsgálata az online térben
: Forgó Enikő
: Forgó Enikő
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Napjaink pénzügyi visszaélései az online térben
: André Veronika
: André Veronika
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
A Danone Magyarország Kft. ellátási lánc folyamatai
: Román Luca Orsolya
: Román Luca Orsolya
Vállalaton belüli kommunikációt elősegítő megoldások az online térben
: Kovács Gergely
: Kovács Gergely
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
Danone HCS csoport - nemzeti, szervezeti kultúrák és találkozásuk
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Az online rendelések mögötti logisztika és a fogyasztói magatartás az online térben
: Peiker Márk
: Peiker Márk
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A Danone Kft. működésének elemzése vezetői számvitel szempontjából
: Nemes Dávid
: Nemes Dávid
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Similar Items
-
Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve
: Kalmár Dalma -
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella -
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc -
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka -
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória