Árképzési stratégiák elemző bemutatása egy autóipari termelővállalat példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál Panna Barbara
További közreműködők: Katz György
Sonkodi Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alkatrészgyártás
autóipar
árképzési stratégiák
kalkuláció és árképzés
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56516
Leíró adatok
Kivonat:Az autóipar napjainkban kulcsfontosságú szerepet tölt be a globális és a hazai gazdaságban is. A terület rendkívül dinamikusan változik, azonnal reagál a változásokra, folyamatosan új technológiákat és trendeket mozdít elő. A rapid módon változó környezet kihívásokat is hordoz magában, mint például, a Covid-19 és az orosz-ukrán háború okozta alapanyagár növekedés. Vizsgálandó témakör, hogy mi volt a válasza a termelővállalatoknak az említett akadályra. Milyen árképzési stratégiát követtek? Mennyire volt gyors a reakcióidejük? A szakdolgozat többek között az említett kérdésekre is hivatott választ adni.