A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mulvai Celesztina
Other Authors: Csonka Dr. László
Kulcsszavak:AI
chatgpt
értékesítés
marketing
mesterséges intelligencia
üzleti élet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56542
Description
Abstract:Az utóbbi években megfigyelhető, hogy a mesterséges intelligencia és az automatizáció térhódítása rohamosan fokozódik és fejlődésének jelentősége határozottan megjelenik az üzleti világban. Választásom azért szól e téma mellett, mivel életünk folyamatosan a digitalizáció felé halad, így fontosnak tartom megvitatni a válaszokat azokra a kérdésekre, melyek mélyen befolyásolják jövőnket az üzleti életben. A mesterséges intelligencián belül a dolgozatomban a ChatGPT nyelvi modellel kapcsolatos vizsgálatom során szeretnék kérdéseimre választ kapni, illetve mélyebb megértést nyerni a gépi intelligencia ezen irányában. Célom megtalálni a választ azokra a kérdésekre, melyek magába foglalják a ChatGPT hatását az értékesítési folyamatok hatékonyságára, továbbá feltárni a különbségeket és hasonlóságokat az ember és gép által generált tartalmak között. Ezen belül szeretnék kitérni azokra a hatásokra, melyek az ügyfélszolgálati folyamatokat befolyásolják, mint például a fogyasztók manipulálása, az érzelmek és elégedettség kezelése a kognitív automatizáció részéről. Ezek megértése kulcsfontosságú alappillérei egy eredményesen működő vállalatnak, mely alkalmazza a mesterséges intelligenciát a hatékonyabb és innovatívabb üzleti megoldások érdekében.