A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
Elmentve itt :
Szerző: | Szántó Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Pólya Dr. Éva |
Kulcsszavak: | digitális technológia fogyasztói magatartás generációs fejlődés közösségi média Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56552 |
Hasonló tételek
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin
: Nagy Laura Evelin
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Egy egyetemi közösségi tér vizsgálata közösségfejlesztői megközelítésben
: Kőhalmi Adél Emília
: Kőhalmi Adél Emília
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Z generáció a közösségi médiában
: Kiss Dzsenifer
: Kiss Dzsenifer
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
Az influencer marketing hatásai a Z generáció fogyasztói szokásaira
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
: Turcsák-Nagy Kitti Katalin
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
Diákélet a kecskeméti KÖZ-tér/10 perc közösségi térben
: Maros Mirella
: Maros Mirella
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására
: Szűcs Laura Anna
: Szűcs Laura Anna
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Generációs marketing, A Z generáció fogyasztói magatartása, különös tekintettel fesztiválozási szokásaik
: Kaczkó Enikő
: Kaczkó Enikő
Generációs különbségek-Az X, Y, Z generáció vizsgálatának tükrében
: Kovács Elina
: Kovács Elina
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
Különbségek vizsgálata az X és Z generáció turisztikai fogyasztói magatartásában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
Az X, Y, Z generáció fogyasztói magatartása a diszkontáruházakra fókuszálva
: Csillag Dominik Bálint
: Csillag Dominik Bálint
X, Y és Z generáció álláskeresési szokásai a közösségi médiában és ennek hatása a toborzási és kiválasztási folyamatra
: Román Zalán
: Román Zalán
„Lövök egy Insta sztorit!” A közösségi média szerepe a Z-generáció fogyasztói döntéseiben a vendéglátóhelyek választásakor
: Giay Katalin Regina
: Giay Katalin Regina
Generációs különbségek a munka világában, X, Y, Z generáció bemutatása
: Szever Mónika
: Szever Mónika
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta -
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter -
Sárrét Közösségi Tér - Egy budapesti közösségi tér megalakulása heterogén szociokontextusú lakótelepi környezetben
: Nagy Laura Evelin -
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia -
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina