A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czigány Hanna Kata
Kulcsszavak:innováció
kereskedelem
marketing
márka
márkanév
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56564
Leíró adatok
Kivonat:A mesterséges intelligencia alkalmazása a termékfejlesztések folyamataiban elengedhetetlen egy olyan gyártónak, aki szeretne lépést tartani versenytársaival. A dolgozat során célom volt megismerni a technológia alkalmazhatóságát a Hell A.I. termék esetében a vállalat és a fogyasztók szemszögéből. Elsősorban szekunder kutatást alkalmaztam az energiaital és mesterséges intelligencia történetének témakörében, majd ezt követte a termékbevezetés folyamatának leírása. Ezeket primer kutatással folytattam. Kvalitatív módszerrel feltártam a Hell Energy Magyarország Kft. hátterét egy mélyinterjú elkészítésének segítségével, ahol kitértem a marketingkommunikációs stratégiákra, a termékbevezetés lépéseire, és arra, hogy ezek milyen befolyást gyakoroltak a Hell A.I. termékre. A fogyasztók véleményét kvantitatív kutatással elemeztem egy kérdőív keretein belül, ahol teret kapott az energiaital, a mesterséges intelligencia, és Hell A.I. világa. A dolgozattal szemben felállított elvárásaim teljesültek, hiszen a vizsgálataim kimutatták a technológia alkalmazhatóságát. Reményeim szerint ez a dolgozat példa lehet arra, hogy a vállalatoknak igen is tanulnia kell a mesterséges intelligencia használatát ahhoz, hogy a piacon eredményesek maradhassanak.