Folyamatmenedzsment és annak fontossága a Yettel Magyarország Zrt. működésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schull Angelika Mária
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Réka Horváth
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
5G
7P modell
adatfeldolgozás
ábrák
folyamatmenedzsment
telekommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56570
Leíró adatok
Kivonat:A marketingmix fontosságát az is igazolja a szolgáltatási szektorban, hogy a vállalti struktúrákban is felfedezhetők a részben erre épülő és ennek segítségével hatékony értékesítéstámogató szervezeti felépítések, melyek leginkább már lineárisnak nem tekinthetőek. Marketing megközelítésből, ezzel a szemlélettel nagyobb betekintés nyílik arra, hogy bizonyos pozíciók létrejötte miért elengedhetetlen, hogyan támogatja és milyen részét veszi ki az értékesítési folyamatból az adott szakterület és szakember. Továbbá ennek segítségével könnyebben definiálható, hogy az adott pozícióhoz milyen kvalitások szükségesek és az ellátandó feladatkörök mely része eshet túl egy bizonyos kompetenciahatáron. A telekommunikációs iparágban rendkívül fontos szerepe van ennek a perspektívának mivel az egyik legdinamikusabban nővő iparágról van szó.