Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Harmath Mária |
---|---|
További közreműködők: |
Jósa István
Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | emberi kommunikáció eseménymarketing fenntarthatóság közösségi oldalak marketin |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56574 |
Hasonló tételek
Breier Farm Tanya Bisztró újragondolása, az új terv megvalósíthatósága
: Bihari Máté
: Bihari Máté
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter
: Leányvári Péter
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Az eseménymarketing szerepe a vállalati kommunikációban
: Véniss Eszter
: Véniss Eszter
"Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában
: Borbély Éva
: Borbély Éva
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
How to improve customer retention for Plinga's social farming games?
: Pálvölgyi Máté
: Pálvölgyi Máté
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
: Kelemen Attila
: Kelemen Attila
Az eseménymarketing és a népszerű BTL marketingkommunikációs megoldások szerepe napjainkban
: Goncalves Georgelina Conceicao
: Goncalves Georgelina Conceicao
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája
: Németh Luca
: Németh Luca
Az élelmiszergazdaság hatékonyságának vizsgálata a MOROKO Farm Kft vállalkozás példáján keresztül
: Matula Árpád Gábor
: Matula Árpád Gábor
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka
: Mohácsi Éva Bianka
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A this is Redy marketingkommunikációjának elemzése, kiemelve a közösségi média szerepét és hasznosságát a vállalati kommunikációban
: Szántó Gréta Regina
: Szántó Gréta Regina
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
Hasonló tételek
-
Breier Farm Tanya Bisztró újragondolása, az új terv megvalósíthatósága
: Bihari Máté -
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter -
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter -
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta -
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni