A ChatGPT hatása a tartalommarketingre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bató Dorina Leila
Other Authors: Berta Dr. Péter
Helmeczi Tamás
Format: Thesis
Kulcsszavak:márkaépítés
mesterséges intelligencia
online marketing
stratégia
tartalomtervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56585
Description
Abstract:A jelen szakdolgozat célja a ChatGPT mesterséges intelligencia rendszer hatásának vizsgálata a tartalommarketing területén. Ez a kutatás nem csupán a technológiai fejlődés és a marketing összefonódását vizsgálja, hanem arra is törekszik, hogy mélyebb betekintést nyújtson abba, hogyan formálja át ez az eszköz a tartalom előállítását és az üzenetátadás módszereit a digitális környezetben.A tartalommarketing terén tapasztalható gyors fejlődés és az MI technológiák térnyerése új kihívásokat vet fel. Fontos megérteni a ChatGPT és a tartalommarketing kapcsolatának dinamikáját, valamint annak pozitív és negatív hatásait a vállalatok és fogyasztók közötti kommunikációra. Ezen felül, az is fontos kérdés, hogy miként lehet az MI rendszereket hatékonyan integrálni a már meglévő tartalommarketing stratégiákba anélkül, hogy az átmenet zavaró lenne vagy csökkentené a tartalom minőségét és hitelességét.