The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
Elmentve itt :
| Szerző: | Kádár Luca |
|---|---|
| További közreműködők: |
Ghazal Mahmoud Jamil
Rátonyi Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | cégelemzés hajápolás L'Oréal marketing márkaépítés Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56648 |
Hasonló tételek
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
The examination of consumer behaviour in Nike brand
: Horváth Roland
: Horváth Roland
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Personal Branding in the Professional Business Life
: Körmendi János Ádám
: Körmendi János Ádám
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
The impact of influencers on consumer behavior of skincare products among Gen Z in Vietnam
: Nguyen Thi Ngoc Anh
: Nguyen Thi Ngoc Anh
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
Consumer and buyer behaviour among Hungarian Gen Z’s and their preferences on International versus Local Coffee Establishments
: Adamov Adrienn
: Adamov Adrienn
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Cultural differences in brand image perception Luxury brands in Hungary,France and the United States
: Kraszkó Döníz
: Kraszkó Döníz
Analysing the Importance of Dark Tourism and its Effects on Destination Brand Image A Consumer-Supplier Study
: Mihók Francesca Phoebe
: Mihók Francesca Phoebe
Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
: Majláth Melinda
Megjelent: (2024)
Celebrity endorsement as a tool for enhancing brand awareness, brand image and purchase intention
: Mocanu Iulia
: Mocanu Iulia
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
Supply Chain Management and its effect on the brand's image
: Jurkinya Petra
: Jurkinya Petra
Perceptions of Brand Image and University Reputation in University Choices
: Gávris Gréta Georgina
: Gávris Gréta Georgina
Changes in consumer behaviour towards hotel products and services, focusing on gender trends
: Czifra Eszter
: Czifra Eszter
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
Consumer Behaviour Chocolate Packaging
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
The effect of corporate branding on consumer behavior
: Lukács Réka
: Lukács Réka
Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
: Biró Zsófia
: Biró Zsófia
The effectiveness of digital storytelling in video advertisement as a brand identity building tool.
: Yermekbayeva Zhanel
: Yermekbayeva Zhanel
Hasonló tételek
-
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László -
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László -
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)