The Power of Portrayal - Media Influence on Marketing Advertising PR Through Analysis''The Boys'' TV Show
Elmentve itt :
Szerző: | Oltai Márk György |
---|---|
További közreműködők: |
Lászlóné Varga Borbála
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális média munkahelyi elvárások nemi diszkrimináció sztereotípia vállalati kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56656 |
Hasonló tételek
NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements
: Nagy Eszter Lili
: Nagy Eszter Lili
Analysis of the communication tools of a Hungarian gamer and IT, the PlayIT Show
: Vukovics Lilian
: Vukovics Lilian
Rácsos süti - avagy a Bad Boys' Bakery Magyarországon
: Polonyi Hajnalka
: Polonyi Hajnalka
Talk show történelem, a kezdetektől napjainkig
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
The Influence of Food Advertisements on Children's Dietary Choices.
: Jano Klea
: Jano Klea
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
: Szőke Áron
: Szőke Áron
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
The impact of social media advertisements on customers in Hungary
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
How Social Media Advertising Influences Consumer Purchase Decisions in a Digital Beauty Shopping Environment the case of Xiaohongshu
: Jin Yipei
: Jin Yipei
Analysis of the Most Effective Methods of Advertising to Increase Clientele at International Hotels
: Wyss-Lockner Darian
: Wyss-Lockner Darian
Measuring slowbalisation through the analysis of the Hungarian economy
: Molnár Éva
: Molnár Éva
An analysis of integrated marketing communication in the advertisement of the biggest e-commerce companies in Kazakhstan.
: Kumarbekova Aknur
: Kumarbekova Aknur
The Political Influence Of Turkey As A Regional Power The Tunisian Case
: Debbeche Imene
: Debbeche Imene
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media
: Gur Réka
: Gur Réka
Advertising to Children
: Kandelaki Nodar
: Kandelaki Nodar
Humor in Advertising
: Hasanova Eltaj
: Hasanova Eltaj
Advertising in Japan
: Lévai Ádám
: Lévai Ádám
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Dynamics and development of the region, shifts in economic and political power and influence. Possibility to reproduce the Next Silicon Valley- analysis of Silicon Valley as a region
: Suleymanli Elvin
: Suleymanli Elvin
The Price Influencing Factors of the German Electric Power Market for the Business Sector
: Erdős Attila
: Erdős Attila
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
China's growing influence through the Belt and Road Initiative in Kazakhstan
: Bácsi Nóra
: Bácsi Nóra
The Effect Of Advertisement On Children
: Cai Jing
: Cai Jing
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
China's Soft Power through Cultural Diplomacy with special regard to ASEAN countries in the early 21st century
: Nguyen Phuong Ngoc Dan
: Nguyen Phuong Ngoc Dan
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
PR film készítése
: Rátkai Márk
: Rátkai Márk
Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel
: Németh Nóra Amáta
: Németh Nóra Amáta
The analysis of low-cost airlines’ entrepreneurial behaviour through the lens of corporate foresight
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
: Sithole Mbali Ayanda, et al.
Megjelent: (2024)
Advertising of Electric Cars in Hungary
: Cselovszki Dávid
: Cselovszki Dávid
The effects of advertising on Generation Z
: Miklós Csaba
: Miklós Csaba
The effects of advertisement activities on children
: Geiger Mónika Andrea
: Geiger Mónika Andrea
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté
: Nábelek Máté
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
Dynamics of the development of world economy,shifts in economic and political power and influence with case study on the EU-Azerbaijan relationship (1991-2018)
: Isgandarov Mikayil
: Isgandarov Mikayil
Analyzing how a closed riding arena influences the earning power of an equestrian tourism establishment
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
Hasonló tételek
-
NEUROMARKETING - The influencing power of visual effects in advertisements
: Nagy Eszter Lili -
Analysis of the communication tools of a Hungarian gamer and IT, the PlayIT Show
: Vukovics Lilian -
Rácsos süti - avagy a Bad Boys' Bakery Magyarországon
: Polonyi Hajnalka -
Talk show történelem, a kezdetektől napjainkig
: Kiss Ádám -
The Influence of Food Advertisements on Children's Dietary Choices.
: Jano Klea