A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉNEK ELEMZÉSE, BEMUTATÁSA
Elmentve itt :
Szerző: | Cahigyan Beatrix |
---|---|
További közreműködők: | Fehér Tamásné |
Dokumentumtípus: | Záródolgozat |
Kulcsszavak: | Corinthia Hotels International Corinthia Hotel Budapest Szolgáltatás Housekeeping Humánpolitika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56795 |
Hasonló tételek
A Housekeeping részlegének, bemutatása, elemzése a Mystery Hotel Budapest mintájára
: Hegedűs Roxána
: Hegedűs Roxána
A Hilton Budapest bemutatása, housekeeping részlegének komplex elemzése
: Timár Virág
: Timár Virág
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A Maritim Hotel Köln bemutatása, housekeeping részlegének komplex elemzése
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita
: Mészáros Rita
Corinthia Hotel Budapest rezervációs rendszerének elemzése
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Banqueting a Corinthia Hotel Budapest példáján
: Horváth Laura
: Horváth Laura
Az Aquincum Hotel Budapest Back Office részlegének komplex elemzése
: Beke Dóra Boglárka
: Beke Dóra Boglárka
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése a Corinthia Hotel Budapest és az Aquincum Hotel példáin keresztül
: Zdenkó Roland
: Zdenkó Roland
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Környezetvédelem és fenntartható fejlődés a szállodaiparban – A Corinthia Hotel Budapest környezetvédelmi teljesítményének elemzése
: Dióssy Zsolt
: Dióssy Zsolt
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
A Corinthia Grand Hotel Royal Budapest reggeliztetési tevékenységének problémaelemzése és fejlesztési lehetőségei
: Pető Evelin
: Pető Evelin
Az Aquincum Hotel és a Corinthia Hotel rendezvényszervezési tevékenységének összehasonlítása
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
A munkaerő-gazdálkodás jelentősége különleges ünnepi rendezvényeken a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Balogh Melinda Éva
: Balogh Melinda Éva
A Hotel Karos Spa****Superior F&B részlegének komplex elemzése
: Kuti Eszter
: Kuti Eszter
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
Kempinski Hotel Corvinus Budapest housekeeping tevékenységének elemzése és teljesítményének összehasonlítása versenytársaival.
: Ujszászi Levente Tamás
: Ujszászi Levente Tamás
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
Housekeeping tevékenység bemutatása a Mystery hotel Budapesten keresztül
: Strammer Ádám
: Strammer Ádám
Kereskedelmi szálláshelyek housekeeping rendszere- A ceglédi Aquarell Hotel housekeeping rendszere
: Szalisznyó Szabina
: Szalisznyó Szabina
A Front Office kiemelt szerepének és vendégelégedettség befolyásoló hatásának vizsgálata a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Misák Zsófia
: Misák Zsófia
Housekeeping tevékenység bemutatása a Budapest Castle Hill szállodában
: Podobni Jázmin
: Podobni Jázmin
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel
: Mihály Dániel
Hasonló tételek
-
A Housekeeping részlegének, bemutatása, elemzése a Mystery Hotel Budapest mintájára
: Hegedűs Roxána -
A Hilton Budapest bemutatása, housekeeping részlegének komplex elemzése
: Timár Virág -
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili -
A Maritim Hotel Köln bemutatása, housekeeping részlegének komplex elemzése
: Szőke Krisztina -
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita