Motiváció- és ösztönzésmenedzsment alkalmazása és hatáselemzése a Budapest Marriott és Boscolo Budapest Hotelekben
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Budea Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Motivációpolitika Ösztönzéspolitika Boscolo Budapest Hotel Budapest Marriott Hotel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56846 |
Hasonló tételek
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs
: Lendvay Szabolcs
Motiváció és ösztönzésmenedzsment gyakorlati alkalmazása a Coloplast HUngary Kft-nél
: Bárándi Aranka
: Bárándi Aranka
Ösztönzésmenedzsment és motiváció a Trenkwalder Kft.-nél
: Simon Eszter
: Simon Eszter
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra
: Pusztai Petra
Rendezvényi vendéglátás sajátosságainak bemutatása a Boscolo Budapest Hotel alapján
: Kormos Laura
: Kormos Laura
Új Spa Menü tervezet bemutatása a Boscolo Budapest Hotelben
: Angyal Diána
: Angyal Diána
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
Dél-alföldi egészségturisztikai fürdőfejlesztések hatáselemzése
: Benkő Andrea Mária
: Benkő Andrea Mária
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
: Fenyvesi Tímea
: Fenyvesi Tímea
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
Fluktuáció és ösztönzésmenedzsment a magyarországi szolgáltató központokban
: Erdélyi Zsófia
: Erdélyi Zsófia
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A rendezvény részleg működése és felépítése a Budapest Marriott Hotelben
: Szigeti Regina
: Szigeti Regina
A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben
: Majtényi Stella
: Majtényi Stella
Modern emeleti munkaszervezés a Budapest Marriott Hotel példáján keresztül
: Mihalovics Dóra
: Mihalovics Dóra
Rendezvények lebonyolítása és az érintett részlegek jellemzése a Budapest Marriott Hotelben
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
: Modafferi-Institoris Anna Eszter
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Analysis of Quality Management strategies and practices through the example of Budapest Marriott Hotel
: Németh Nóra Amáta
: Németh Nóra Amáta
A FedEx és a TNT vállalkozások egyesülésének szinergia hatáselemzése
: Király Bence
: Király Bence
Munkaerő kölcsönzés szerepe a szállodaiparban - A Budapest Marriott Hotel példája alapján
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
A kommunikáció jelentősége a Front Office-ban a Budapest Marriott példáján keresztül
: Harangozó Flóra
: Harangozó Flóra
Az applikációk hatásának vizsgálata a Front Office tevékenységére a Budapest Marriott Hotelben
: Hájos Boglárka
: Hájos Boglárka
A housekeeping részleg kulcsfontosságú szerepe a Courtyard by Marriott Budapest szálloda példáján keresztül
: Palkó Alexandra Erzsébet
: Palkó Alexandra Erzsébet
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A Budapest Marriott Hotel gazdasági tevékenységének komplex átvilágítása, különös tekintettel költséggazdálkodási módszereire
: Papp Gergely
: Papp Gergely
Az ösztönzésmenedzsment bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Sáfrán Bence
: Sáfrán Bence
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Ösztönzésmenedzsment a gyakornokok esetében - a cargo-partner Kft. példája alapján
: Üveges Ágnes Regina
: Üveges Ágnes Regina
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
Tréning és motiváció érvényesülése a Kempinski Budapest humán erőforrásaiban
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
A borok megjelenése a Budapest Marriott Hotel itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Pályázati források hatáselemzése a falusi turizmusban (Észak-magyarországi Régió példáján keresztül)
: Leé Dóra
: Leé Dóra
Hasonló tételek
-
Ösztönzésmenedzsment és személyzetfejlesztés nemzetközi szállodaláncoknál- Hilton Budapest City és Budapest Marriott összehasonlító elemzés
: Lendvay Szabolcs -
Motiváció és ösztönzésmenedzsment gyakorlati alkalmazása a Coloplast HUngary Kft-nél
: Bárándi Aranka -
Ösztönzésmenedzsment és motiváció a Trenkwalder Kft.-nél
: Simon Eszter -
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes -
Budapest Marriott Hotel SWOT-elemzése
: Pusztai Petra