Az értékteremtés új dimenziói A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Z generációs marketingstratégiájának hatása és jövőbeli kilátásai
Saved in:
Main Author: | Janzsó Lili |
---|---|
Other Authors: |
Könyves Viktor
Varga Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | generációs fejlődés generációs szakadék innováció SPAR Magyarország Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56879 |
Similar Items
Az elvonulásturizmus fenntarthatósági dimenziói
: Harmati Noémi
: Harmati Noémi
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné
: Derda Gyuláné
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika
: Horváth Alexandra Mónika
A társadalmi előrehaladás mérésének új dimenziói a gazdasági növekedés tükrében
: Pajkos Bence
: Pajkos Bence
Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
: Kubinyi Dóra
: Kubinyi Dóra
A társadalmi felelősségvállalás környezeti dimenziói
: Amrein Tamás
: Amrein Tamás
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása és a közös értékteremtés a Tungsram CSR és CSV tevékenységei
: Szabó Ágnes Ildikó
: Szabó Ágnes Ildikó
Magyarországi tranzakciós ügyletek vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata az értékteremtés nyomában
: Szögi Balázs
: Szögi Balázs
Interkulturális sajátosságok vizsgálata Hofstede kulturális dimenziói tükrében
: Virág Tamás
: Virág Tamás
A versenyképesség dimenziói és fejlesztésének lehetőségei Európai Uniós források segítségével
: Bolla Gergely
: Bolla Gergely
A versenyképesség dimenziói és fejlesztésének lehetőségei Európai Uniós források segítségével
: Bolla Gergely
: Bolla Gergely
Egy interkulturális vállalat szervezeti kultúrájának vizsgálata The Culture Map dimenziói mentén
: Fekete Kira
: Fekete Kira
Az adóelkerülés visszaszorításának egyes hazai dimenziói, különös tekintettel az általános forgalmi adóra
: Bernáth-Kretz Ildikó Nóra
: Bernáth-Kretz Ildikó Nóra
Értékteremtés a vendéglátásban egy családi vállalkozás példáján keresztül - A vendéglátás kulturális hatásai és értékteremtő munkája a társadalomban
: Tompos Laura
: Tompos Laura
A földgáz világkereskedelmének stratégiai dimenziói, fókuszban a Nabucco és a Déli Áramlat gázvezetékekkel
: Gyócsi Roland
Published: (2014)
: Gyócsi Roland
Published: (2014)
Az eurózóna jövőbeli kilátásai a válság tükrében
: Nagy Katalin Nóra
: Nagy Katalin Nóra
A magyar SSC szektor jelenlegi helyzete és jövőbeli kilátásai
: Bálint Kristóf Attila
: Bálint Kristóf Attila
A fogászati turizmus jövőbeli kilátásai Magyarországon piacbővítés és innováció
: Soós Boglárka
: Soós Boglárka
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Új lakossági hitelkártya-konstrukció marketingstratégiájának bemutatása
: Turnai Dániel
: Turnai Dániel
A Vitorlázó Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Janzsó Janka
: Janzsó Janka
Az új generáció, mint erőforrás
: Malatyinszki Szilárd
Published: (2020)
: Malatyinszki Szilárd
Published: (2020)
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A Spar Maros Kft. jövőbeli élelmiszerboltjának üzleti tervének és üzletpolitikájának bemutatása
: Gergely Tamás
: Gergely Tamás
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Új termék piaci bevezetése a Soudal Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gulyás Renáta
: Gulyás Renáta
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
AZ új generáció motiválása a kisvállalkozások irányába
: Kovács Kitti
: Kovács Kitti
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Similar Items
-
Az elvonulásturizmus fenntarthatósági dimenziói
: Harmati Noémi -
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné -
A növekedés lehetséges új dimenziói - avagy a szervezeti konfliktusok kezelése
: Horváth Alexandra Mónika -
A társadalmi előrehaladás mérésének új dimenziói a gazdasági növekedés tükrében
: Pajkos Bence -
Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
: Kubinyi Dóra