A kávé fogyasztásának pszichológiája, valamint népszerűségének vizsgálata és a mindennapokban betöltött szerepe a magyar háztartások életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Faddi Rebeka
További közreműködők: Müller Barbara
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
kávé
marketingkommunikáció
márka
Vásárlási magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56886
Leíró adatok
Kivonat:Megvizsgáltam a kávéfogyasztási szokásokat, valamint a hazai kávéfogyasztók életében betöltött szerepét az élénkítő hatású italnak. Felmértem, hogy a magyar háztartások milyen szempontok alapján döntenek a számos kávé márka között és hogyan viszonyulnak az újabb kávétrendekhez. Megtudtam, hogy milyen hatással van a fogyasztók mindennapjaira a kávé és a benne lévő koffein, köthetőek-e berögzült szokások a napi kávéfogyasztáshoz. Kíváncsi voltam a kávé – és koffeinfogyasztás motivációs hátterére, illetve a mögötte rejlő fogyasztói értékekre. Megvizsgáltam a fogyasztók viszonyulását a legújabb trendekhez és újdonságokhoz, valamint felmértem mi alapján hozzák meg döntéseiket a kávé vásárlás során. Mindezekhez primer kutatásként alkalmaztam egy kvalitatív megfigyeléses módszert, valamint egy kvantitatív online kérdőívet.