Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szécsi Kristóf
További közreműködők: Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva
Somkuti Janka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:közösségi média
marketing-kampány
reklámkampány
Social media
videós marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56890
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom során megvizsgáltam a 2024-ben rendelkezésre álló legfrissebb adatok és kutatások alapján a közösségi média marketinget, azon belül is a videós kampányokat. Előszőr bemutattam a videózás múltját, fontosabb mérföldköveit, majd bemutattam a Magyarországon használt főbb közösségi média platformokat. Kutatásom során a fogyasztók/vásárlók szemszögéből érkezett válaszokat szembe állítottam a legfrissebb szakmai elemzésekkel, következtetéseket levonva. Fő kérdésem az volt, hogy hogyan legyen sikeres egy cég Social média kampánya, amit több aspektus szerint megvizsgáltam, majd a végén a megfelelő adatok és információk tudatában egy konklúzióra jutottam.