A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kárpát András
Other Authors: Keresztes Dr. Éva Réka
Török Szabolcs
Format: Thesis
Kulcsszavak:blokklánc
célzott hirdetés
digitális marketing
fomo
NFT
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56910
Description
Abstract:A dolgozatom központi témája a blokklánc technológia vevőkapcsolat építő eszközei a digitális marketing számára. A dolgozat célja, hogy ismertesse azokat a blokklánc technológia alapon működő eszközöket, mellyel a digitális marketing bizalmat és hűséget alakíthat ki a vevőkkel, mely az adataik megosztásában realizálódik. Ennek részeként bemutatom a digitális marketing, illetve a vevők számára kedvező blokklánc tulajdonságokat. Kritikai irodalmi elemzésen keresztül, valamint statisztikai adatok felhasználásával megnevezek olyan konkrét eszközöket, mint a hűségprogramok, a vállalkozás és ellátási lánc transzparencia, valamint a vevők jutalmazása. Továbbá egy negyven mintaméretű kérdőíves felmérés alapján alátámasztom az elméleti részben megfogalmazott pontokat, melyből kiderül, hogy a megkérdezettek nem ismerik a technológiát behatóan, ellenben érdeklődést mutatnak és pozitívan fogadják az egyes aspektusait. A dolgozat eredményeként megállapítható, hogy edukálni kell a potenciális vevőket a technológiában rejlő lehetőségekről, mint a nagyfokú biztonság, a decentralizáció vagy az adatok feletti kontroll átvétele, mely érdekeltté teszi őket a digitális marketing által nyújtott eszközök felhasználásában, majd az adataik megosztásában.