Hevesi Zománc induló vállalkozás marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zöldi Luca
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Mays Boglárka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célcsopor(tok)
iparágelemzés
SWOT-elemzés
szolgáltatásmarketing
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56924
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban mindenképpen egy gyakorlatias témát szerettem volna feldolgozni, amit akár későbbiekben is hasznosítani tudok valamilyen formában. Így esett a választásom a már régóta tervben lévő vállalkozás ötletre. Tudva, hogy egy vállalkozás indítása milyen nehézségekkel járhat, úgy gondoltam, szakdolgozatom megfelelő lesz arra, hogy a Hevesi Zománc nevű vállalkozás beindításához olyan piaci elemzést végezzek, amely segítséget nyújthat egy valós, életszerű marketingstratégia felépítéséhez, amivel kellőképpen meg tudom alapozni a vállalkozás sikeres piacra lépését. Különböző piaci elemzéseket végeztem, mint iparági elemzés, versenytárs elemzés, és szolgáltatás marketingmixen keresztül vázoltam fel részletes startégiám, összehasonlítva fő versenytársakéval. Végül pedig potenciális célközönségem felmerülhető igényeit tártam fel.