A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Győrffy Kitti |
---|---|
Other Authors: |
Csonka-Szabó Margit
Dr. Rimóczi Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás élelmiszer-kereskedelem fogyasztó(k) fogyasztói csoportok fogyasztói magatartás marketingeszközök vásárlás vásárlásösztönzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56936 |
Similar Items
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória
: Blesz Viktória
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin
: Szecskó Evelin
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
Online értékesítés és e-marketing használata a 21.században a Spar Kereskedelmi Kft.-nél
: Glatz Kitti
: Glatz Kitti
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Az ellátási lánc bemutatása és elemzése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Munkahelyi képzési módszerek a különböző generációk tükrében a SPAR Magyarország Kft.-nél
: Velencei Virág
: Velencei Virág
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola
: Nagy Brigitta Imola
Fogyasztás, fogyasztói magatartás. Belgium és Magyarország összehasonlítása
: Varga Rita
: Varga Rita
SPAR Magyaroszág Kereskedelmi Kft. bemutatása és vásárlóinak ösztönzése
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gubricza Márk
: Gubricza Márk
A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
: Megyesi Anna
: Megyesi Anna
Fogyasztói magatartás A dán és magyar fogyasztói magatartás összehasonlítása
: Béres Klára
: Béres Klára
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
A Spar üzletlánc kereskedelmi működése és gazdasági helyzete
: Bódis Botond
: Bódis Botond
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
Az ellátási lánc elemzése és az e-kereskedelem bevezetése a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. életében
: Rejtő Nikolett
: Rejtő Nikolett
Fogyasztói magatartás, motivációkutatás
: Janovics Anna
: Janovics Anna
Fogyasztói magatartás vizsgálat
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Similar Items
-
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi -
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória -
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin -
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina -
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland