Az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenysége és annak hatása az ügyfélhűségre

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szőnyi Nóra Eszter
Other Authors: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Maxim-Bálint Emese Magdolna
Format: Thesis
Kulcsszavak:kozmetika
közösségi média
marketingkommunikáció
promóció
szépségipar
ügyfélhűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56960
Description
Abstract:A szépségipari szolgáltatók marketingkommunikációja kulcsfontosságú szerepet játszik a márkaismertség és az ügyfélhűség növelésében. Az ügyfélhűség különösen meghatározó a kozmetikai iparban, hiszen a konkurens szolgáltatók közti verseny intenzív, az ügyfelek könnyen válthatnak egyik szolgáltatóról a másikra. A dolgozat az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenységét és annak ügyfélhűségre gyakorolt hatását vizsgálja. A dolgozat részletesen foglalkozik a különböző promóciók és hűségprogramok hatásával az ügyfelek lojalitására, illetve bemutatja a közösségi média használatának eredményességét is. Kutatásom célja, hogy a kozmetika marketingkommunikációs tevékenységeinek hatásával kapcsolatos hipotéziseim eredményességét alátámasszam vagy megcáfoljam, amely a hasonló közönséget megcélozni kívánó szépségipari szolgáltatók számára alapul szolgálhatnak.