Az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenysége és annak hatása az ügyfélhűségre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szőnyi Nóra Eszter
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Maxim-Bálint Emese Magdolna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kozmetika
közösségi média
marketingkommunikáció
promóció
szépségipar
ügyfélhűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56960
Leíró adatok
Kivonat:A szépségipari szolgáltatók marketingkommunikációja kulcsfontosságú szerepet játszik a márkaismertség és az ügyfélhűség növelésében. Az ügyfélhűség különösen meghatározó a kozmetikai iparban, hiszen a konkurens szolgáltatók közti verseny intenzív, az ügyfelek könnyen válthatnak egyik szolgáltatóról a másikra. A dolgozat az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenységét és annak ügyfélhűségre gyakorolt hatását vizsgálja. A dolgozat részletesen foglalkozik a különböző promóciók és hűségprogramok hatásával az ügyfelek lojalitására, illetve bemutatja a közösségi média használatának eredményességét is. Kutatásom célja, hogy a kozmetika marketingkommunikációs tevékenységeinek hatásával kapcsolatos hipotéziseim eredményességét alátámasszam vagy megcáfoljam, amely a hasonló közönséget megcélozni kívánó szépségipari szolgáltatók számára alapul szolgálhatnak.