A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erni Zsófia
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kocsis Orsolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
honlap
internetmarketing
kávézók
marketingeszközök
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56965
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a digitális marketing miként jelenik meg a hazánkban jelenlévő kávézók marketingstratégiájában, illetve, hogy a digitális marketing eszközei milyen módon befolyásolják a fogyasztói preferenciákat. Többek között olyan problémák kerülnek említésre, mint például a honlap jelentőségének kérdése a kávézók vonatkozásában, az online reklámok és a közösségi média befolyása, a tartalommarketing vagy a például hírlevelek, webshopok kérdésköre. A digitális marketing kávézókban való megjelenését egy, hazai alapítású kávézón, a Café Frei csapatán keresztül mutatom be a könnyebb megértés érdekében, majd a fogyasztói válaszok alapján vonom le főbb következtetéseimet.