A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
Elmentve itt :
Szerző: | Erni Zsófia |
---|---|
További közreműködők: |
Jäckel Dr. Katalin
Kocsis Orsolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitalizáció honlap internetmarketing kávézók marketingeszközök marketingstratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56965 |
Hasonló tételek
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A hazai kávézók fejlesztési trendjei
: Töttősi Flóra
: Töttősi Flóra
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében
: Rókay Dorina Ágota
: Rókay Dorina Ágota
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti
: Földi Kitti
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Digitális pénzhasználat - A digitális jegybankpénz megjelenése
: Gócs Annabella
: Gócs Annabella
A hazai kis- és középvállalkozások digitális megjelenése és a digitális megoldások használatának fejlődési lehetőségei
: Krebsz Rebeka Mónika
: Krebsz Rebeka Mónika
A kávéfogyasztási szokások hatása a franchise kávézók árbevételére Magyarországon.
: Szabó Csilla Regina
: Szabó Csilla Regina
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A Budapest (XII. kerület) hegyvidéki kávézók fenntarthatósági szemléletének vizsgálata
: Wáberer Vivien
: Wáberer Vivien
A kávéházak és kávézók közösségépítő és kultúraközvetítő hatásának vizsgálata
: Sitku Vivien
: Sitku Vivien
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Robotizáció és mesterséges intelligencia a kávézók és a kávéházak világában
: Varga Henrik Richárd
: Varga Henrik Richárd
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
Történelmi kávéházak kínálatának összehasonlító elemzése az újhullámos kávézók kínálatával Magyarországon
: Egei Eszter
: Egei Eszter
A digitális technológia megjelenése a nyomdaiparban
: Kaldenecker Enikő
: Kaldenecker Enikő
Az új hullámos kávézók térnyerése és a kávéfogyasztási trendek alakulása Budapesten
: Beleznai Kinga
: Beleznai Kinga
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
: Kulcsár Lili
: Kulcsár Lili
A pénztörténet legújabb mérföldköve - A digitális jegybankpénz megjelenése
: Gócs Annabella
: Gócs Annabella
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
A blokklánc technológia megjelenése a marketing területén
: Szabó Dária Zsófia
: Szabó Dária Zsófia
Digitális úton a hazai bankszektor
: Szmolka Anasztázia
: Szmolka Anasztázia
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
Hazai vállalkozások megjelenése Kínában Egy képviseleti iroda nyitása Shanghaiban
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka
: Lakatos Katinka
Marketing megjelenése a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
A Decathlon sportrendezvényeinek megjelenése a hazai fesztiválokon
: Fekete Bernadett
: Fekete Bernadett
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra
: Novák Petra
Pumukli Buborék Gofri megjelenése a hazai fesztiválokon
: Horváth Bogáta
: Horváth Bogáta
A marketing megjelenése egy színtársulat életében
: Máthé Tibor
: Máthé Tibor
Hasonló tételek
-
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád -
A hazai kávézók fejlesztési trendjei
: Töttősi Flóra -
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia -
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta -
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos