A Covid-19 pandémia és az azt követő gazdasági válság hatása a hazai személygépjármű vásárlási szokásokra
Elmentve itt :
Szerző: | Guba Bercel Zoltán |
---|---|
További közreműködők: |
Fekete Csaba Zoltán
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | autóipar autókereskedelem fogyasztói szokások gazdasági válság gépjármű értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56972 |
Hasonló tételek
A COVID-19 járvány hatása a hazai utazási szokásokra
: Kiss Melinda
: Kiss Melinda
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
A TRGY Kft.vagyoni-,pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, a gazdasági válság kialakulást megelőző és az azt követő évek beszámolói alapján.
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
A pandémia (COVID19) társadalmi – gazdasági hatása Bajorországra
: Rácz Oszkár
: Rácz Oszkár
A pandémia (COVID-19) gazdasági-társadalmi hatásai Németországban
: Barsi Levente Szabolcs
: Barsi Levente Szabolcs
A Covid19 hatása a gyorséttermi étkezési szokásokra
: Balla Tamás
: Balla Tamás
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita
: Tóth Friderika Anita
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Migrációs trendek összehasonlító elemzése hazánkban a schengeni csatlakozásunk előtti, illetve az azt követő időszakban
: Lutz Alexandra
: Lutz Alexandra
A pandémia (COVID-19) kezelése Németországban
: Németh Domonkos
: Németh Domonkos
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Az "arab tavasz" és az azt követő migráció diplomáciai és társadalmi feszültségei az Európai Unióban
: Soltész Anna
: Soltész Anna
COVID-19 hatása a belföldi és beutazó utazási szokásokra
: Sas Kamilla Lilla
: Sas Kamilla Lilla
A COVID-19 pandémia mögötti digitális marketing és gazdasági hatásai
: Hanyecz Gergő László
: Hanyecz Gergő László
A Covid-19 pandémia hatása a magyar gazdasági szektor szereplőire
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Társadalmi és gazdasági hatások Liguriában a COVID-19 pandémia alatt
: László Karina
: László Karina
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon
: Füleki Sándor
: Füleki Sándor
A magyarországi személygépjármű finanszírozási piacot befolyásoló hatások
: Czifrik Attila
: Czifrik Attila
A COVID-19 pandémia hatása a fenntartható divatra
: Sós Anita
: Sós Anita
A Covid-19 pandémia etikai dilemmái a vendéglátásban
: Doszpoth Dominika
: Doszpoth Dominika
A Covid-19 pandémia hatása Ausztria turisztikai szektorára
: Póta Lili
: Póta Lili
A COVID19-Pandémia hatása a tengeri kereskedelemre
: Nagy Balázs Tibor
: Nagy Balázs Tibor
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Kína gazdasága a 2008-as világgazdasági válság idején és azt követően
: Kozma Diána
: Kozma Diána
Alkotmányozási folyamat az Európai Unióban, különös tekintettel az Európai Konvent és az azt követő kormányközi konferencia eseményeire, eredményeire
: Bakacsi Henrietta
: Bakacsi Henrietta
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az anyakönyvvezetők tapasztalatai a COVID-19 pandémia után stresszről, megküzdésről és ügyfélkommunikációról
: Pintér Hedvig Anna
: Pintér Hedvig Anna
A 2008-as gazdasági válság és a COVID-19 válság összehasonlítása a Magyar Bankholding Zrt.-ben
: Ujj Krisztina Zsófia
: Ujj Krisztina Zsófia
Az EU-Korea szabadkereskedelmi egyezmény hatásai a személygépjármű kereskedelemre
: Márk Bence
: Márk Bence
A belföldi lakossági lízingpiac bemutatása a személygépjármű lízingen keresztül
: Szodoray Hajnalka
: Szodoray Hajnalka
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
„Kurzarbeit” vs létszámcsökkentés a Covid19 válság idején
: Németh Rita
: Németh Rita
Személygépjármű lízing kockázatelbírálási folyamata és az eljárás feladatainak fejlesztése, automatizálása
: Csomor Godó
: Csomor Godó
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
Hasonló tételek
-
A COVID-19 járvány hatása a hazai utazási szokásokra
: Kiss Melinda -
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence -
A TRGY Kft.vagyoni-,pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, a gazdasági válság kialakulást megelőző és az azt követő évek beszámolói alapján.
: Tóth Krisztina -
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea -
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi