Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Anita |
---|---|
További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Tóth Martin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális marketing marketing marketingstratégia márkaépítés organic PPC upper funnel zeneipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56974 |
Hasonló tételek
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel
: Borovszky Dániel
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor
: Szele Domonkos Tibor
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett
: Kulcsár Nikolett
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra
: Farkas-Kantár Dóra
Induló és befutott zenekarok marketing és menedzsment tevékenységei a magyar könnyűzenei iparban
: Inczédi Judit
: Inczédi Judit
A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után
: Kiss Villő
: Kiss Villő
Kutyabarát munkahelyek kialakítása a vállalati hatékonyság növelésére
: Zircher Ágnes
: Zircher Ágnes
Imázsépítés az eseménymarketing eszközeivel az Árkád példáján
: Kiss Bettina Nikolett
: Kiss Bettina Nikolett
A gyászfolyamat segítése a közösségszervezés eszközeivel
: Karácsony Szabina
: Karácsony Szabina
A marketing jelentősége a szervezeti piacokon - Az ügyfélérték növelésére irányuló marketingeszközök bevezetésének lehetőségei a Climalife Kft. tevékenységében
: Wernitzer Szintia
: Wernitzer Szintia
Gyászfolyamat segítése a kulturális közösségszervezés eszközeivel
: Szalai Kiara
: Szalai Kiara
Munkahelyi gyászfolyamat feldolgozása a mentálhigiéné eszközeivel
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
Az autósport pilótáinak hírnévmenedzselése a közösségi média eszközeivel
: Johanics Anett
: Johanics Anett
Y generációs vezetők fejlesztése a coaching eszközeivel
: Drucker Zita Julianna
: Drucker Zita Julianna
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
Az NT Kft. alapanyagköltségeinek vizsgálata, csökkentése a LEAN módszer eszközeivel
: Molnárné Kovács Mónika
: Molnárné Kovács Mónika
Egy nemzetközi nagyvállalat logisztikai költségeinek optimalizálása a kontrolling eszközeivel
: Neumann Dániel
: Neumann Dániel
Egy nemzetközi nagyvállalat logisztikai költségeinek optimalizálása a kontrolling eszközeivel
: Neumann Dániel
: Neumann Dániel
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
A Vállalati érték meghatározása a gyakorlatban, kiemelt figyelemmel a tulajdonosi érték növelésére
: Heuschmidt Ádám Sándor
: Heuschmidt Ádám Sándor
Ügyfélközpontú stratégiák és CRM rendszerek alkalmazása a Tracon Budapest Kft. versenyképességének növelésére
: Nagy Bernadett Krisztina
: Nagy Bernadett Krisztina
Munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálaton és a vállalat többi területén
: Bandurné Vitényi Krisztina
: Bandurné Vitényi Krisztina
A Diageo belső PR tevékenységének szerepe és hatása a dolgozók ösztönzésére, identitásuk növelésére
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
: Pásztor Kata Sára
Megjelent: (2007)
A fedezetlenné váló lízing ügyletek fizetési hajlandóságának javítása a lean menedzsment eszközeivel
: Kádár Csilla Orsolya
: Kádár Csilla Orsolya
Új projekt bevezetése a BaaN vállalatirányítási rendszer eszközeivel a Flextronics International Kft. gyakorlatában
: Lovasi Vivien
: Lovasi Vivien
Egy End-to-End folyamat integrálása a változásmenedzsment eszközeivel egy multinacionális gyógyszeripari vállalat könyvelői részlegén
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Közösségi kommunikáció a művészet eszközeivel - "Mesélő házak - audivizuális térélmények, hangzó utcai múzeum" című projekt esettanulmányában
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
új lehetőségek a látogatószám növelésére essaura film turizmus desztináció számára new perspectives for Essaouira film destination to attract more visitors
: Alhaddar M'barek
: Alhaddar M'barek
A digitális médiaműveltség fejlesztési lehetőségei
: Nagy Lilla
: Nagy Lilla
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
Digitális technológiák az online marketing szolgálatában
: Tauber Richárd Péter
: Tauber Richárd Péter
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
A holokauszt-emlékezet digitális kommunikációjának jelenkori lehetőségei
: Rajnik Bence
: Rajnik Bence
A digitális kommunikáció alkalmazási lehetőségei az állateledel kategória számára
: Karakas Fanni
: Karakas Fanni
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer
: Gyurján-Maczali Jenifer
Irodalmi tartalmak marketing támogatása digitális alkalmazásokkal
: Berczi Klára
: Berczi Klára
A hazai kis- és középvállalkozások digitális megjelenése és a digitális megoldások használatának fejlődési lehetőségei
: Krebsz Rebeka Mónika
: Krebsz Rebeka Mónika
Hasonló tételek
-
Egy termék forgalmának növelése a digitális marketing eszközeivel
: Borovszky Dániel -
Feltörekvő zenekarok és előadók marketingkommunikációja
: Szele Domonkos Tibor -
A HIV prevenció növelésére irányuló marketing aktivitások
: Kulcsár Nikolett -
Az Encepur vakcina hazai átoltottságának növelésére irányuló marketing aktivitások
: Farkas-Kantár Dóra -
Induló és befutott zenekarok marketing és menedzsment tevékenységei a magyar könnyűzenei iparban
: Inczédi Judit