A Street Kitchen marketingstratégiájának bemutatása a recepthasználat változásainak tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maul Dalma
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Németh Nóra
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
gasztronómia
makrokörnyezet
marketing
mikrokörnyezet
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56975
Description
Abstract:Az emberi kultúra és az életmód szerves része a gasztronómia, amely látványos átalakuláson ment keresztül az elmúlt évtizedekben. A digitális média térnyerésével a hagyományos főzési és receptkeresési szokások mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az online platformok és a közösségi médiából adódó előnyök kihasználása. A gasztromédiában felbukkanó új trendek az ételek elkészítésének és bemutatásának forradalmasítása mellett jelentősen befolyásolta a fogyasztók döntéseit és szokásait az étkezés terén.Dolgozatom középpontjában Magyarország egyik legismertebb online gasztromagazinja áll, ami nem más, mint a Street Kitchen.