A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schütz Aliz
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Szalai Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Chez Dodo
cukrászda
food marketing
influenszer marketing
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56986
Leíró adatok
Kivonat:A marketing dinamikusan változó világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy folyamatosan alkalmazkodjanak az új trendekhez és eszközökhöz. A közösségi média és az influenszerek mára a food marketing meghatározó elemeivé váltak, lehetővé téve a márkák számára, hogy személyesebb és célzottabb kapcsolatot alakítsanak ki a fogyasztókkal. Dolgozatom a food marketing hatásait vizsgálja a Chez Dodo macaron manufaktúra marketingstratégiáján keresztül, különös tekintettel a közösségi média, az influenszerek és az online értékelő oldalak szerepére.