Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Knausz Boglárka
További közreműködők: Kun Melinda
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fiatalok
fogyasztói magatartás
promóció
üdítő
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56994
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomat a szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységekről írtam és azok hatásairól a fiatal felnőttekre. A szakirodalmi részben többek között bemutatom a fogyasztói magatartás jellemzőit, a fogyasztókat befolyásoló tényezőket, vásárló útját, márkahűség fontosságát és különféle promóciós eszközöket. Majd a szakdolgozat primer kutatás részében kérdőív válaszai alapján elemzem, mi szerint a fiatal felnőttek üdítővásárlási szokásait mi jellemzi és rájuk nézve a promóciós eszközök hatékonyságát. Az alábbi tényezőket öt csoportra osztva vizsgálom: vásárlási szokások, befolyásoló tényezők, márkahűség, promóciók és impulzusvásárlás.