Influenszer együttműködések a reklámpiacon
Elmentve itt :
Szerző: | Véber Cintia |
---|---|
További közreműködők: |
Kremmer László
Rábai Márk György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kampányok promóció reklám reklámeszközök reklámtevékenység |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57019 |
Hasonló tételek
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Szolgáltatáskiszervezés bemutatása, egy konkrét reklámpiacon tevékenykedő vállalat példáján keresztül
: Varga Anett
: Varga Anett
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006)
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs
: Szász Balázs
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Ipari szimbiózis jellegű együttműködések tervezése, kialakítása
: Balogh Péter
: Balogh Péter
A freecard helyzetének bemutatása a hazai és holland reklámpiacon a Boomerang Medián keresztül
: Kósa Nóra
: Kósa Nóra
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Interregionális ifjúsági együttműködések bemutatása a Trivium programon keresztül
: Cserey Dóra
: Cserey Dóra
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
: Lunacsek Márton
Megjelent: (2014)
: Lunacsek Márton
Megjelent: (2014)
A szubregionális együttműködések jelene és jövője az EU-ban
: Deák Gergő
: Deák Gergő
A szervezői, szolgáltatói és megrendelői együttműködések az esküvők során
: Adorján László
: Adorján László
Magyar regionális politika és intézményrendszer a határmenti együttműködések menedzselésében
: Máté Anita
: Máté Anita
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Határon túli együttműködések - Testvérvárosok, Kőbánya és Jaroslaw testvérvárosi kapcsolata
: Vámosi Domonkos
: Vámosi Domonkos
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Egyetemi – vállalati együttműködések elemzése a BorsodChem Zrt. példáján keresztül
: Szabó Johanna
: Szabó Johanna
Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei
: Bognár Bálint Sándor
: Bognár Bálint Sándor
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A határon átnyúló együttműködések és a turizmusfejlesztés szerepe Borsod-Abaúj-Zemplén megye és Kassa megye határán. Az eurégiók és a HU-SK program turisztikai jelentősége.
: Ludányi Adrienn
: Ludányi Adrienn
A ChatGPT térnyerése a képzés- fejlesztés folyamataiban és területein
: Véber Nóra
: Véber Nóra
Influencer Marketing a Szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Influencer marketing a szállodaiparban
: Véber Bianka
: Véber Bianka
Hasonló tételek
-
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Szolgáltatáskiszervezés bemutatása, egy konkrét reklámpiacon tevékenykedő vállalat példáján keresztül
: Varga Anett -
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Megjelent: (2006) -
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs -
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina