Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Gergely
További közreműködők: Baski Csilla
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
fogyasztói igények megismerése
marketing-kampány
marketingstratégiák
összehasonlítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57060
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom az autóipar marketingjét kívánt kielemezni. Megvizsgáltam az autóiparban uralkodó jelenlegi trendeket, illetve a jövőbeli tendenciákat. Különböző márkák marketingstratégiáit vettem górcső alá, példákkal alátámaszva. Sikeres és sikertelen kampányokat elemeztem ki, amikből levontam a megfelelő tanulságokat is. Az átlagember viszonyát is felmértem az autóiparral, viselkedési szokásaikat vizsgáltam. Kérdőíves felmérés segítségével fogyasztók és a reklámanyagok közötti kapcsolatot mértem fel. Részletesen kitértem a vásárlási döntést befolyásoló tényezőkre, illetve a reklámok befolyásoló hatására is.