Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fábián Gergely
További közreműködők: Baski Csilla
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
fogyasztói igények megismerése
marketing-kampány
marketingstratégiák
összehasonlítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57060

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg57060
005 20250312111054.0
008 250312suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fábián Gergely 
245 1 0 |a Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása  |c Fábián Gergely  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom az autóipar marketingjét kívánt kielemezni. Megvizsgáltam az autóiparban uralkodó jelenlegi trendeket, illetve a jövőbeli tendenciákat. Különböző márkák marketingstratégiáit vettem górcső alá, példákkal alátámaszva. Sikeres és sikertelen kampányokat elemeztem ki, amikből levontam a megfelelő tanulságokat is. Az átlagember viszonyát is felmértem az autóiparral, viselkedési szokásaikat vizsgáltam. Kérdőíves felmérés segítségével fogyasztók és a reklámanyagok közötti kapcsolatot mértem fel. Részletesen kitértem a vásárlási döntést befolyásoló tényezőkre, illetve a reklámok befolyásoló hatására is. 
695 |a autóipar 
695 |a fogyasztói igények megismerése 
695 |a marketing-kampány 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a összehasonlítás 
700 1 |a Baski Csilla  |e ths 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57060/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57060/2/K%C3%BCls%C5%91%20szakdolgozati%20B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/57060/3/F%C3%A1bi%C3%A1n%20Gergely.pdf  |z Dokumentum-elérés