A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Demeter Diána
Other Authors: Furcsa Dr. Laura
Hargitai-Lőrincz Andrea
Format: Thesis
Kulcsszavak:7P modell
Foodora
futárszolgáltatás
marketingkommunikáció
Wolt
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57095
Description
Abstract:Szakdolgozatom témája a Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása. A kutatásom elején felállítottam három hipotézist, amely megalapozta a szakdolgozatom felépítését és koncepcióját. H1: A Foodorának a marketing kommunikációja sokkal hatásosabb, több fogyasztót ér el, mint a Wolt. H2: A legtöbb fogyasztó mind a Wolt, mind a Foodora szolgáltatásait igénybe veszi az ételrendelés során. H3: Nagyságuk egymással való kiélezett versenyhelyzetnek is köszönhető.