Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kemény Alexandra Imola
További közreműködők: Harsányi Dávid
Ormoshegyi Nóra
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiterjesztett valóság
közösségi média
mesterséges intelligencia
Virtuális influencer
virtuális valóság
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57145
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi média marketing folyamatosan fejlődik, és az új technológiák, mint a kiterjesztett valóság és a virtuális valóság jelentős változásokat hoznak. Ezek a technológiák lehetőséget adnak a márkáknak és influencereknek, hogy mélyebb, interaktívabb kapcsolatot építsenek ki a fogyasztókkal. A szakdolgozat célja, hogy bemutassa és elemezze az influencer marketingben és az online térben használt új technológiákat, mint az AR/VR, illetve a virtuális véleményvezéreket. Emellett szakdolgozatomban szeretném vizsgálni azt is, hogy ezek az új módszerek hogyan hatnak a hagyományos véleményvezér és közösségi média reklámokra, illetve azt, hogy ezekben az új módszerekben milyen lehetőségek rejlenek, illetve hogyan fog a reklámipar alkalmazkodni ehhez.