Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
Elmentve itt :
Szerző: | Kemény Alexandra Imola |
---|---|
További közreműködők: |
Harsányi Dávid
Ormoshegyi Nóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kiterjesztett valóság közösségi média mesterséges intelligencia Virtuális influencer virtuális valóság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57145 |
Hasonló tételek
VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
: Nagyváradi Bence
: Nagyváradi Bence
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás
: Pető Tamás
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk
: Ertinger Márk
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra
: Hegedűs Ráhel Dóra
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
: Dobos Judit
: Dobos Judit
Tourism innovation throughout the implementation of VR technology into tourism related marketing
: Bankó Dávid Steve
: Bankó Dávid Steve
A közösségi média és az influencerek hatása a vásárlói döntésre
: Murányi Krisztina
: Murányi Krisztina
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Betekintés a kriptovaluták világába
: Springinzeisz Máté
: Springinzeisz Máté
Betekintés a pálinkák világába
: Buti Klaudia
: Buti Klaudia
Betekintés a Golfrendezvények világába
: Deák Viktória
: Deák Viktória
Betekintés egy kisvállalkozás életébe
: Flaisz Kíra
: Flaisz Kíra
Die Beurteilung und Möglichkeiten der Virtuellen Realität (VR) im Tourismus
: Eszlári Krisztián
: Eszlári Krisztián
(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER? Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében
: Lancz Alexandra
: Lancz Alexandra
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Betekintés a könyvvizsgálatba egy energiaipari cég esetében
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán
: Nagy-Hadházi Dorottya
: Nagy-Hadházi Dorottya
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Az influencerek befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Szalay Fanni
: Szalay Fanni
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
A Big Data technológia felhasználása a közösségi médiában
: Káplár Tamás
: Káplár Tamás
Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon
: Rudolf Dóra
: Rudolf Dóra
Betekintés a hitelintézetek könyvvizsgálatába a hitelvizsgálat példáján keresztül
: Barkaszi Ákos
: Barkaszi Ákos
Betekintés az elektronikus kereskedelembe egy adott webshopon keresztül
: Áy Nóra
: Áy Nóra
Hasonló tételek
-
VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
: Nagyváradi Bence -
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás -
A közösségi média és az influencerek világa
: Pető Tamás -
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra -
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk