A fogyasztói preferenciák és a marketingtevékenységek összefüggése a magyar fast food piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Siket Mátyás Noel |
---|---|
További közreműködők: |
Losonczi Dr. Attila
Pika Gergő |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | étkezési kultúra fast food fogyasztói preferenciák gyorsétterem marketingeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57162 |
Hasonló tételek
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fogyasztói döntési preferenciák különböző kontextusok függvényében a multivitamin piacon és a Supradyn
: Rittgasszer Adél
: Rittgasszer Adél
A személyiségtípus és a fogyasztói magatartás összefüggése
: Kondás Réka
: Kondás Réka
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A marketingtevékenységek vizsgálata a Videoton FC példáján keresztül
: Vörös Virág Tímea
: Vörös Virág Tímea
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Business opening in Budapest, feasibility study of an all free fast-food restaurant
: Malcsiner Eszter
: Malcsiner Eszter
Market research and plan for Vietnamese fast-food chain-restaurant start-up
: Nguyen Tran Diemmi
: Nguyen Tran Diemmi
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
Szíriai polgárháború összefüggése a menekültválsággal
: Simon Bence
: Simon Bence
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
Az impulzív vásárlást ösztönző marketingtevékenységek negatív hatásai az egyénekre és a társadalmunkra
: Váradi Róbert Miklós
: Váradi Róbert Miklós
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Fenntartható turizmus és turizmusfejlesztés, illetve a hazai fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Czébely Éva Ilona
: Czébely Éva Ilona
A Magyar Telekom Nyrt. pénzügyi teljesítményének és árfolyamalakulásának tényezői és összefüggése
: Dávid Eszter
: Dávid Eszter
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
Befektetés ösztönzés Magyarországon és annak munkaerőpiaci összefüggése
: Pölhös Martina Bianka
: Pölhös Martina Bianka
Share economy és a budapesti autómegosztás - Fogyasztói szokások és preferenciák felmérése
: Petreczky Levente Tibor
: Petreczky Levente Tibor
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Az edzők érzelmi intelligenciájának összefüggése sportolóik sikerességével
: Moldován-Horváth Katinka
: Moldován-Horváth Katinka
A közös családi étkezés összefüggése a pszichológiai jólléttel
: Takács Viktória
: Takács Viktória
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
AZ ESZTERGOMI SZÉKHELYŰ SZOLGÁLTATÓ MIKROVÁLLALKOZÁSOK HANYATLÁSÁNAK ÖSSZEFÜGGÉSE MARKETINGTEVÉKENYSÉGEIKKEL
: Kelemen Anita
: Kelemen Anita
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban
: Szekeres Dániel
: Szekeres Dániel
Helyszínválasztási preferenciák az esküvőszervezésben Magyarországon
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
Fogyasztói magatartás a használtruha-piacon
: Pethő Dóra Vivien
: Pethő Dóra Vivien
Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül
: Varga Mónika
: Varga Mónika
A karórákkal kapcsolatos vásárlói preferenciák vizsgálata
: Ráti Gábor
: Ráti Gábor
Az otthonról végezhető távmunka alkalmazása és a motivációval való összefüggése
: Punk Bettina Katalin
: Punk Bettina Katalin
Hasonló tételek
-
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya -
Fogyasztói döntési preferenciák különböző kontextusok függvényében a multivitamin piacon és a Supradyn
: Rittgasszer Adél -
A személyiségtípus és a fogyasztói magatartás összefüggése
: Kondás Réka -
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid -
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán