Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lázár Nikolett Rebeka
További közreműködők: Bujdosó Beáta
Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:DDB-PRG kampányok
digitális média
kampány tervezés
marketing
marketing ügynökség
online marketing
tervezési stratégia
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57172
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a Z generáció online elérésével foglalkoztam, hogyan szükséges célozni őket Programmatic és Direct Buy digitális kampányok tervezésekor. A kutatás során a Z generáció jellemzőit, vásárlói magatartását, technológiai viselkedését és tartalomfogyasztási szokásait vizsgáltam. Kvalitatív kutatás alapján feltártam, hogy a generációt különböző csoportokra érdemes bontani, és a kampány célzásokat ennek megfelelően alakítani. Javaslatokat tettem kreatív koncepciókra, platformokra és üzenetekre, amelyek segítik a sikeres kampányok megvalósítását.