Hogyan érjük el sikeresen a Z generációt digitális médián keresztül DDB-PRG kampányokban?
Saved in:
Main Author: | Lázár Nikolett Rebeka |
---|---|
Other Authors: |
Bujdosó Beáta
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | DDB-PRG kampányok digitális média kampány tervezés marketing marketing ügynökség online marketing tervezési stratégia Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57172 |
Similar Items
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt
: Kárpát-Hartai Viktória
: Kárpát-Hartai Viktória
Hogyan vonzzuk be a Z generációt?
: Baksa Dorina
: Baksa Dorina
Hogyan működhet sikeresen egy magyarországi golfklub a XXI. század hajnalán?
: Tóth János
: Tóth János
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta
: Doroszlai Beáta
Az első lépések - Hogyan indítsunk el egy vállalkozást?
: Kosiczki Bettina
: Kosiczki Bettina
A kisállatok szerepe a marketing kampányokban petfluencerek és fogyasztói reakciók
: Zsámbók Fanni Mariann
: Zsámbók Fanni Mariann
A projekttervezés gyakorlata egy sikeresen megvalósult projekt példáján
: Németh Ádám Valentin
: Németh Ádám Valentin
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Egy projekt életciklusának fázisai egy sikeresen megvalósult projekt példáján
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
A nők munkaerő-piaci helyzete az Y generációt vizsgálva
: Kádár Kitti
: Kádár Kitti
Az Y generációt motiváló tényezők, a generáció munkahelyi elvárásai
: Beke Bianka
: Beke Bianka
A projekttervezés és megvalósítás gyakorlata egy sikeresen megvalósult projekt példáján
: Boncz Ferenc
: Boncz Ferenc
A projekttervezés és megvalósítás gyakorlata egy sikeresen megvalósult projekt példáján
: Gálos Dezső
: Gálos Dezső
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
Hogyan jutunk el az üres papírtól egy rendezvény lebonyolításáig az OBO Bettermann Hungary Kft. 20. születésnapi rendezvényének bemutatása
: Demeter Viktor
: Demeter Viktor
A közösségi média hatása a politikai részvételre és szerepe a politikai kampányokban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
„Az élet Coke oldalán” azaz, hogyan jut el hozzánk egy palack Coca-Cola
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
A fogyasztói bevonás megnyilvánulási formái a közösségi médián keresztül
: Kazár Zalán Kristóf
: Kazár Zalán Kristóf
Egy új profil megismertetése, bevezetése a social medián keresztül
: Cséri Bettina
: Cséri Bettina
Hírnévépítés és kockázatkezelés a közösségi médián keresztül A PR lehetőségei a közösségi médiában
: Csabai Eszter
: Csabai Eszter
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
El Camino the role of an ancient pilgrimage route in the modern world
: Bátonyi Luca Krisztina
: Bátonyi Luca Krisztina
El Camino Út a mexikói pénzügyi stabilitás felé
: Beke Sára Adria
: Beke Sára Adria
A stratégiai menedzsment és a public relations médián belüli megjelenése
: Hernádi Kata
: Hernádi Kata
Politikai marketing – Refugees (un)welcome A migrációs válság tematizálása magyar és német kormányzati kampányokban
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
Magyarok motivációja az El Caminon
: Szabó Zsófia Brigitta
: Szabó Zsófia Brigitta
El comercio electrónico en España
: Kanazirev Nikoletta
: Kanazirev Nikoletta
Több generáció, egy szervezet – Lehet-e egységesen beilleszteni mind a négy generációt?
: Sztancs Cintia
: Sztancs Cintia
A csúcsteljesítmény "receptje", avagy hogyan érhető el a kimagasló teljesítmény a sportban és az üzleti életben
: Kécskei Viola
: Kécskei Viola
A IV. kerületi Önkormányzat szerepvállalásával és az Európai Unió támogatásával sikeresen megvalósuló Főtér projekt
: Filetóth Vanda
: Filetóth Vanda
'el-NAV-igáljuk!' Könyvelő KFT alapítása
: Rutai Zsófia
: Rutai Zsófia
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
Egy 20 éve sikeresen működő vidéki kisvállalkozás kilábalása a válságból, jelenlegi pénzügyi helyzete és jövőképe
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával
: Vigh Fruzsina
: Vigh Fruzsina
Similar Items
-
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina -
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt
: Kárpát-Hartai Viktória -
Hogyan vonzzuk be a Z generációt?
: Baksa Dorina -
Hogyan működhet sikeresen egy magyarországi golfklub a XXI. század hajnalán?
: Tóth János -
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya