Az érzelmi manipuláció és az impulzusvásárlás hatása a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online fast fashion reklámokra
Saved in:
Main Author: | Canjavec Janka Nadin |
---|---|
Other Authors: |
Haág Zalán István
Zelena Dr. habil András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás közösségi média manipuláció online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57174 |
Similar Items
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita
: Balázsi-Izsóf Rita
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola
: Nagy Brigitta Imola
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
A fogyasztói magatartás elemzése a fast fashion szegmensre fókuszálva
: Forgács Enikő
: Forgács Enikő
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
A fast fashion termékek fogyasztói és vásárlói magatartása a Zara példáján
: Ürményi Linda
: Ürményi Linda
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
A fast fashion árnyoldalának, az ezt elfedő gyakorlatoknak és az iparon belüli fogyasztói magatartásnak vizsgálata
: Pálinkás Flóra
: Pálinkás Flóra
Fast Fashion and How Gen Z Sees It Is Social Media the Future of Marketing?
: Váray Míra
: Váray Míra
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A csalás és manipuláció a könyvvizsgálatban, különös tekintettel az árbevételre és a mérlegfordulónap utáni eseményekre
: Mérges Adrienn Mónika
: Mérges Adrienn Mónika
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Fast Fashion üzletek térhódításának okai a versenytársak figyelembevételével
: Rácz Renáta
: Rácz Renáta
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Divat és öltözködési szokások a fast fashion világában – az Inditex céghez kapcsolódóan
: Tamás Klaudia
: Tamás Klaudia
A fast fashion és a fenntarthatóság kapcsolatának vizsgálata az Inditex cégcsoport esetében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
Similar Items
-
Az impulzusvásárlás avagy A fogyasztói magatartás érzelmi mozgatója
: Balázsi-Izsóf Rita -
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra -
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta -
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola -
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata