Online piacterek marketingelemzése a Temu példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Geönczeöl Péter
További közreműködők: Bölcskei Dr. habil Attila
Losonczi Dr. Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kereskedelem
marketing
marketingmenedzsment
online piacterek
Temu
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57182
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom a Temu online piacteret vizsgálja marketingszemlélettel. Két fő részből áll: szekunder és primer kutatásból. A szekunder kutatás az online piacterek működését lehetővé tevő kereskedelem elektronikussá formálódását, az alapvető feltételét - az internet fejlődését, az online piacterek fenntarthatóságát - és a Temu tulajdonságait vizsgálja. A primer kutatás kvantitatív és kvalitatív információk feldolgozásával a Temu hazai fogyasztói szokásait vizsgálja a vállalatra vonatkozó fejlesztési lehetőségek feltárása érdekében.