A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mrlák Nikolett Mária
További közreműködők: Galabár Roland
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:eladás - értékesítés
értékesítési tevékenység
marketing
marketingkommunikáció
promóció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57197
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a Media Marktban levő promóciók és promóterek jelenlétét vizsgálom. Fontosnak tartom a különböző promóciók megjelenését az üzletekben és az online felületeken egyaránt, ugyanis a promóció mindig aktuális és egyre fontosabb szerepet játszik a vásárlói élmény fokozásában és az eladások növelésében, különösen az olyan nagy elektronikai áruházakban, mint a Media Markt. Releváns és időszerű, mivel napjainkban a marketingstratégiák kulcsszerepet játszanak a fogyasztói döntéshozatalban. Ez a téma lehetőséget ad arra, hogy több szempontból is megvizsgálhassam a promóciós eszközök és a személyes értékesítés hatékonyságát és szerepét a vásárlói magatartás befolyásolásában.