Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Zsófia Réka
További közreműködők: Csömöri László
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Amerika
Dél-Korea
média
product placement
termékelhelyezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57199
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatomban egy olyan témát igyekeztem jobban megvizsgálni amely napjainkban egyre nagyobb fejlődést mutat a marketing világában. A termékelhelyezés jelenségét vizsgálom az amerikai és dél-koreai médiában, különös tekintettel a kulturális különbségekre és a fogyasztói reakciókra. Elemzésre kerül többek között, a termékelhelyezés fogalma, típusai, valamint az erre vonatkozó irányelvek és szabályozások mindkét országban. A kutatás során példákon keresztül kerül bemutatásra a stratégia alkalmazása az amerikai és dél-koreai filmiparban, továbbá összehasonlítja a két ország médiatartalmaihoz kapcsolódó fogyasztói attitűdöket.