Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
Elmentve itt :
| Szerző: | Takács Kitti Klaudia |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kozma Nikolett
Szabó Edit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | internetes reklám(ok) közösségi média marketing reklám reklámeszközök |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57203 |
Hasonló tételek
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla
: Vetró Bernadett Lilla
Hogyan alakult át az illusztrációs szakma a digitális eszközök hatására Magyarországon a 90-es évektől napjainkig?
: Gyéresi Luca
: Gyéresi Luca
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz
: Takács Mercédesz
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik
: Osztie Erik
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A népi kultúra átörökítése napjainkra néphagyományok tekintetében
: Bánfi Ágnes
: Bánfi Ágnes
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Racionális és emocionális döntések szerepe az újautó vásárlási döntési folyamatokban
: Pataki Zoltán
: Pataki Zoltán
A nők művelődési lehetőségei a különböző történelmi korszakokban, kitekintéssel napjainkra
: Adorján Laura Lilla
: Adorján Laura Lilla
A beszerzési logisztika és a napjainkra kialakult ellátási lánc kapcsolatok
: Mádi Szabolcs
: Mádi Szabolcs
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
A HR digtális ugrása a családi vállalkozásból nagyvállalattá alakult Hunland Cégcsoportnál
: Gruberné Bán Bernadett
: Gruberné Bán Bernadett
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
A pénzügyi döntéshozatal pszichológiája – érzelmek és befektetések
: Borbás Dániel
: Borbás Dániel
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Illatok, mint az emocionális vendégkötődés markerei A berlini Fragrances bár példája alapján
: Weigert Viktor
: Weigert Viktor
A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon
: Varzsik Réka
: Varzsik Réka
Kulturális értékek, érzelmek és motivált gondolkodás CULTURAL VALUES, EMOTION AND MOTIVATED COGNITION
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
A 20. században kialakult totalitárius rendszerek újraéledése valós veszélyt jelent-e napjainkra?
: Czvetkó Nikolett
: Czvetkó Nikolett
A mesterséges intelligencia és a robotika forradalmának hatása napjainkra és a munkaerőpiacra
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A Media Markt marketing tevékenységének elemzése a jubileumi promóciók tükrében
: Kerekes Viktor
: Kerekes Viktor
Digitális fényképezőgépek piaca napjainkban
: Müller Dávid
: Müller Dávid
A devizaopciók hazai piaca
: Csillag Adrienn
Megjelent: (2008)
: Csillag Adrienn
Megjelent: (2008)
Az energiaitalok fogyasztói piaca
: Bognár Lilla
Megjelent: (2013)
: Bognár Lilla
Megjelent: (2013)
A gumicukor fogyasztói piaca
: Hajnal Dóra
: Hajnal Dóra
A futball átigazolási piaca
: Keskeny Richárd Gábor
: Keskeny Richárd Gábor
Az online főzőtanfolyamok piaca
: Wiczián Kata
: Wiczián Kata
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea
: Csik Andrea
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
Hasonló tételek
-
A Hintaló's Knödel Kocsma arculatváltása, avagy hogyan alakult át a vendéglátás a koronavírus idején
: Szabó Kristóf -
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla -
Hogyan alakult át az illusztrációs szakma a digitális eszközök hatására Magyarországon a 90-es évektől napjainkig?
: Gyéresi Luca -
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz -
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik