A közösségi háló algoritmusainak és influenszereinek hatása a fogyasztói szokásokra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novák Bálint
Other Authors: Bíró Balázs
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
fogyasztói szokások
hatásvizsgálat
internet
közösségi média
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57223
Description
Abstract:Szakdolgozatomban, a mai felgyorsult világ összetett közössági médiájának és annak a fogyasztókra gyakorolt hatását mutatom be, kitérve annak fejlődésére, a jelenleg megfigyelhető trendekre, szereplőire és felhasználóira. Dolgozatom kutatásában arra próbálok meg választ találni, hogy a modern közösségi média oldalak, mint a Tiktok, Facebook és Instagram fejlett algoritmusai és hirdetései, valamint az oldalakon aktívan jelen lévő influenszerek csoportja, hogyan befolyásolják a különböző fogyasztói szokásokat.