A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Danyi Zoé Mária
További közreműködők: Halmai Dr. Tamás
Végh Ferenc
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:.NET Framework
20. század
21. század
communication
feltételek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57292
Leíró adatok
Kivonat:ABSZTRAKT Jelen dolgozatom központi témája a közösségi média pszichológiai hatásainak megismerése. A kutatás célkitűzései között szerepelt a különböző média fogyasztási szokások által tapasztalható pozitív, illetve negatív hatások megismerése az emberiönértékelésre és mentális egészségre. Hipotéziseim témája FoMo megismerése, a nők önértékelése a közösségi médiában és a közösségi médiában kapott pozitív visszajelzések lájkok formájában volt. A kutatáshoz szakirodalmat és kérdőíves felmérést használtam, a nemek közösségi média használatát hasonlítottam össze. Az eredmények alapján hipotéziseim nagy része beigazolódott, vagyis több esetben voltak láthatók a FoMo hatásai és a nők esetében ténylegesen negatívabb hatást eredményezett a közösségi média használata, valamint a kitöltőkre nagy hatással bírt a lájkok száma, és ez tovvábi megosztásra inspirájla őket.