Értékesítés és marketing a magyar fűtéstechnikában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Reisinger Barnabás Márton
További közreműködők: Bella Zsolt
Kulcsszavak:értékesítési csatorna
fűtési rendszer
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/57316
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a magyar fűtéstechnikában való értékesítést és marketinget mutattam be egy Európában is piacvezető márka szemszögéből. Célom, hogy dolgozatommal belátást nyújtsak a magyarországi fűtéstechnika piacon lévő értékesítés -és marketingbe, illetve annak megértése, hogy egy ilyen összetett piacon milyen eszközökkel igyekszik egy piacvezető márka az élen maradni. A dolgozat részeként egy kérdőíves kutatást is elvégeztem., valamint a cég egyik munkatársával egy interjút is készítettem. Remélem, hogy a munkámmal hasznos információkat tudok megosztani az olvasókkal.