AI hatása az FMCG kiskereskedelemre és annak fogyasztóira
Saved in:
Main Author: | Kreisz Vivien Laura |
---|---|
Other Authors: | Kasza Lajos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem fogyasztó(k) készletgazdálkodás kiskereskedelem logisztika mesterséges intelligencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57372 |
Similar Items
Az Európai Unió belső piacának hatása a kiskereskedelemre
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
A CSR mérésének módszerei. Milyen hatással van a Vodafone fogyasztóira a vállalat CSR tevékenysége?
: Farkas Anita
: Farkas Anita
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
A COVID-19 hatása a kiskereskedelemre és a vásárlói szokásokra a járvány különböző szakaszaiban egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Váradi Tímea
: Váradi Tímea
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
Egy öko márka piacravezetése és annak hatásai a magyarországi FMCG piacon
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A fényképészet helyzete, marketingje, és az AI hatása a szakmára
: Udvardy Áron László
: Udvardy Áron László
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Published: (2014)
: Balogh Bence
Published: (2014)
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
Az AI által készült vizuális tartalmak és fogyasztóik viszonya
: Szekeres Tamás
: Szekeres Tamás
Egészségtudatos élelmiszerek szerepe az FMCG piacon
: Vida Beáta
: Vida Beáta
A jövő prognosztizálása az FMCG piacon
: Tenevszki Kosztadin
: Tenevszki Kosztadin
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Pontgyűjtő mobil alkalmazás FMCG vállalatnál
: Szabó András
: Szabó András
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
FMCG kiskereskedelmi üzletláncok vásárlói magatartása
: Steffens Axel
: Steffens Axel
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI
: Duric Ahmed
: Duric Ahmed
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia
: Turner Hanna Kornélia
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Artificial Intelligence(AI), Machine Learning (ML) in The Demand Forecasting Process
: Abusultan Rafiq
: Abusultan Rafiq
The role of AI in preventing online banking fraud and elevating risk awareness
: Kumar Sunil
: Kumar Sunil
The characteristics of hotel with AI robot services in the future Chinese hotel industry
: Xu Zhenghao
: Xu Zhenghao
Általános költségek allokációja egy FMCG vállalatnál
: Greczula Beáta
: Greczula Beáta
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Hatékonyság növelés eladáshelyi marketing eszközökkel az FMCG szektorban
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
A munkahely, mint társas és fizikai tér, az aiMotive Kft.-nél
: Heltai Gergő
: Heltai Gergő
Egy FMCG vállalat helyzete magas inflációs környezetben
: Nagy Zsolt Patrik
: Nagy Zsolt Patrik
Similar Items
-
Az Európai Unió belső piacának hatása a kiskereskedelemre
: Kekk Laura Rita -
A CSR mérésének módszerei. Milyen hatással van a Vodafone fogyasztóira a vállalat CSR tevékenysége?
: Farkas Anita -
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória -
A COVID-19 hatása a kiskereskedelemre és a vásárlói szokásokra a járvány különböző szakaszaiban egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Váradi Tímea -
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina