A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Lajer Nikolett |
---|---|
Other Authors: | Gajzágó Dr. Éva Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | BTS Dél-Korea keleti kultúra országimázs turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/57384 |
Similar Items
A koreai popkultúra és az indentitás A Hallyu hullám hatása a magyar fiatalok kulturális azonosságára
: Jónás Bianka
: Jónás Bianka
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca
: Birkás Beatrix
: Birkás Beatrix
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A magyar - dél-koreai kapcsolatok negyedszázada
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2014)
Dél-koreai működőtőke- befektetések Magyarországon (A dél-koreai befektetések és kereskedelmi kapcsolatok jelentősége a magyar gazdaság fejlődésében))
: Trestyánszky László
: Trestyánszky László
A dél-koreai és japán kereskedőházak hatása
: Todorov Tímea
: Todorov Tímea
Az amerikai és dél-koreai menedzsment összevetése
: Szabó Anna
: Szabó Anna
A turizmus szerepe a Koreai Köztársaságban (Dél-Koreában)
: Katona Viktória
: Katona Viktória
A dél-koreai kultúra terjedése és megélése Magyarországon
: Nagy Lili Sarolta
: Nagy Lili Sarolta
Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában
: Németh Zsófia Réka
: Németh Zsófia Réka
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
A dél-koreai kozmetikumok kereskedelme és hazai fogyasztói szokásai
: Hegedűs Rebeka
: Hegedűs Rebeka
A dél-koreai közvetlentőke-befektetések kis koreai vállalkozásokra gyakorolt vonzóereje és annak interkulturális megközelítése Magyarországon
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Dél-koreai vállalatok működőtőke befektetéseinek vizsgálata a Hankook Tire cég bemutatásán keresztül
: Debreczeni Edina Laura
: Debreczeni Edina Laura
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
Munkahelyváltási motivációk és generációs különbségek egy dél-koreai kultúrájú vállalatnál.
: Bene Ramóna
: Bene Ramóna
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Klinovics Anna Amina
: Klinovics Anna Amina
Kulturális különbségek vizsgálata egy dél-koreai vezetésű vállalat-konglomerátum magyarországi leányvállalatánál
: Pásztor Tamás
: Pásztor Tamás
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
A dél-koreai menedzsment múltja, jelene és jövőbeli perspektívái a globalizált világban
: Duczon Eszter
: Duczon Eszter
A dél-koreai és angol nemzeti kultúrák hatása magyar leányvállalatok szervezeti kultúrájára konkrét példákon keresztül
: Velkei Martin
: Velkei Martin
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
A japán és dél-koreai vállalati kultúra konfuciánus gyökerei a modern társadalom kontextusában
: Barabás Boglárka
: Barabás Boglárka
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Az ázsiai válság és az eSport kialakulásának kapcsolata a Dél-Koreai Köztársaságban
: Szijj Soma
: Szijj Soma
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
A koreai konyha és a koreai élelmiszerfogyasztási szokások
: Neszmélyi György Iván
Published: (2022)
: Neszmélyi György Iván
Published: (2022)
A koreai mondat és a koreai vers szerkezete
: Osváth Gábor
Published: (2007)
: Osváth Gábor
Published: (2007)
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
Miért fontos a magyar fiatal KKV-k számára, hogy rendelkezzenek tudatos arculattal
: Bujdosó Péter
: Bujdosó Péter
A keleti hullám, azaz a keleti popkultúra térhódítása, illetve a vonatkozó igényeket kiszolgáló rendezvények elemzése
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
Similar Items
-
A koreai popkultúra és az indentitás A Hallyu hullám hatása a magyar fiatalok kulturális azonosságára
: Jónás Bianka -
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina -
Dél-Koreai kozmetikumok magyarországi piaca
: Birkás Beatrix -
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág -
Országimázs
: Gulyás Krisztina